На часі-паспорт громадянина України у формі ID-картки!

Паспорт громадянина України - є документом, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України. Сучасний паспорт у формі картки, на відміну від попередніх паперових «книжечок», видається на основі електронної бази даних - Єдиного державного демографічного реєстру, отже кожній особі лише один раз доведеться пройти процедуру ідентифікації, надалі інформація про неї буде міститися в реєстрі.
Новий електронний документ поєднує в собі сучасний дизайн та високий рівень захисту від підроблення, що, в свою чергу, дає йому безліч можливостей для використання  у сьогоденному  світі. Так, зокрема, громадяни України, які є власниками ID- карток мають можливість отримати послугу з внесення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) на безконтактний електронний носій (чіп) ID-картки. Запровадження послуги із внесенням КЕП на картку надало можливість громадянам користуватись різноманітними електронними сервісами державних органів, отримувати адміністративні та банківські послуги тощо.
Черговою перевагою сучасного паспорта є те, що його власники мають можливість отримати цифровий документ (так званий Е-паспорт) у мобільний застосунок «ДІЯ». До слова, Україна першою у світі надає найбільш повний перелік життєвих ситуацій для застосування цифрового паспорта. Серед них - подорожі залізницею або літаком у межах країни; здійснення банківських операцій; отримання адміністративних, медичних, готельних, телекомунікаційних, бібліотечних та поштових послуг; придбання у магазині товарів, які мають вікові обмеження, а також підтвердження особи на запит поліції та правоохоронних органів.
На сьогодні паспортний документ оформлюється у разі:
- при досягненні особою 14-ти річного віку(вперше);
- зміни інформації, внесеної до паспорта (крім додаткової змінної інформації);
- отримання реєстраційного номера облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків (РНОКПП) або повідомлення про відмову від прийняття зазначеного номера (за бажанням);
- виявлення помилки в інформації, внесеній до паспорта;
- закінчення строку дії паспорта;
- непридатності паспорта для подальшого використання (паспорт/фотокартка має пошкодження (та/або відсутня його/її частина), що не дають змогу візуально ідентифікувати особу, прочитати прізвище, власне ім’я, по батькові, дату та місце народження, ким виданий паспорт, підпис посадової особи та дату видачі, пошкодження перфорованої серії та номера, що не дають змогу встановити реквізити паспорта, виправлення, зокрема внесення змін до персональних даних особи/найменувань органу/штампа/печатки, пошкодження, які блокують можливість зчитування, а також внесення змін до інформації безконтактного електронного носія);
- якщо особа досягла 25- чи 45-річного віку та не звернулася в установленому законодавством порядку не пізніше як через місяць після досягнення відповідного віку для вклеювання до паспорта зразка 1994 року нових фотокарток;
- наявності в особи паспорта зразка 1994 року (за бажанням).
Вартість оформлення ID-картки становить:
-    протягом 20 робочих днів - 558 грн;
-    протягом 10 робочих днів - 928 грн.
Варто зазначити що наявність паспорта громадянина України у формі ID-картки є однією із умов реєстрації майбутніх випускників для участі в основних сесіях Національного мультипредметного тесту (НМТ), перший етап якого проходитиме цьогоріч з 06 березня по 03 квітня поточного року.
Саме тому, Міграційна служба Хмельниччини звертає увагу батьків та нагадує юним громадянам, яким виповнилося 14 років та які планують вступати до вищих навчальних закладів заздалегідь подбати про своєчасне оформлення паспортного документа. Відповідно до чинного законодавства,  ID-картка, яка оформлюється вперше(при досягненні 14-ти років), видається не пізніше ніж через 20 робочих днів з дня оформлення заяви-анкети для його отримання.  
Звертаємо увагу, що адміністративна послуга по оформленні паспорта громадянина України у формі  ID-картки  особам, які досягли 14-тиріччя надається безкоштовно.
Принагідно інформуємо,  що зазначені адміністративні послуги, можна:
- у Кам’янець-Подільському відділі УДМС у Хмельницькій області за адресою: м. Кам’янець-Подільський вул. Симона Петлюра, буд.14; контактний телефон: (03849) 9-61-89.
- в УНАПі Кам’янець-Подільської міської ради за адресою: м. Кам’янець-Подільський майдан Відродження, 1; контактний телефон: (03849)  5-17-73, 063 192 29 09.

Сервіси

Електронні послуги

За допомогою даного переліку послуг Ви зможете обрати та замовити послугу в електронному вигляді без відвідування Центру надання адміністративних послуг

Персональний кабінет

За допомогою Персонального кабінету можна замовляти послуги в електронному вигляді надсилати електронні звернення та ін.

Перевірити стан послуги

За допомогою даного сервісу Ви зможете перевірити стан Вашої послуги ввівши в необхідні поля форми код зворотнього зв'язку

Оцінювання якості обслуговування

За допомогою даного сервісу Ви зможете провести оцінювання якості обслуговування в Центрі надання адміністративних послуг