Загальна інформація

 

 

Управління надання адміністративних послуг
Кам'янець-Подільської міської ради
 
Управління надання адміністративних послуг (далі - Управління), є виконавчим органом Кам’янець-Подільської міської ради, утворюється Кам’янець-Подільською міською радою, їй підзвітне та підконтрольне.
 
Мета і завдання
Діяльність Управління здійснюється за принципами:
  • прозорості, відкритості та послідовності дій при наданні адміністративних послуг;
  • орієнтації на суб'єкта звернення – забезпечення ефективної взаємодії із суб'єктом звернення;
  • інформованості – забезпечення суб'єктів звернення вичерпною інформацією щодо адміністративних послуг;
  • зворотнього зв'язку – встановлення зворотнього зв'язку із суб'єктом звернення;
  • організаційної єдності – взаємодія адміністраторів Управління з суб'єктами надання адміністративних послуг;
  • Метою роботи Управління є надання якісних адміністративних послуг суб'єктам звернень

 

Основними завданнями Управління є:
  • організація надання адміністративних послуг у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань суб’єктів звернень;
  • спрощення процедури отримання адміністративних послуг та поліпшення якості їх надання;
  • забезпечення інформування суб’єктів звернень про вимоги та порядок надання адміністративних послуг, що надаються через адміністратора.
 

 

 

Сервіси

Електронні послуги

За допомогою даного переліку послуг Ви зможете обрати та замовити послугу в електронному вигляді без відвідування Центру надання адміністративних послуг

Персональний кабінет

За допомогою Персонального кабінету можна замовляти послуги в електронному вигляді надсилати електронні звернення та ін.

Перевірити стан послуги

За допомогою даного сервісу Ви зможете перевірити стан Вашої послуги ввівши в необхідні поля форми код зворотнього зв'язку

Оцінювання якості обслуговування

За допомогою даного сервісу Ви зможете провести оцінювання якості обслуговування в Центрі надання адміністративних послуг