Відділ обліку, розподілу та приватизації житла Кам’янець-Подільської міської ради 
1. Найменування органу, який надає послугу, його повна поштова адреса та телефон
Відділ обліку, розподілу та приватизації житла Кам’янець-Подільської міської ради;
М-н Відродження, 1, каб. 208, тел. 38652;
Прийомні дні: вівторок з 9-00 до 12-00, четвер з 14-00 до 17-00, обідня перерва з 12-00 до 13-00;
Електронна пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..
2. Вичерпний перелік документів необхідних для отримання адміністративної
послуги
2.1. Заява (клопотання установи, організації) на ім’я міського голови (згідно додатку 1,2).
2.2. Довідка з бюро технічної інвентаризації про наявність або відсутність житла у приватній власності (по запиту, який надає надавач адмінпослуг).
2.3. Довідка з відділу державної реєстрації речових прав на нерухоме майно реєстраційної служби Кам’янець-Подільського міськрайонного управління юстиції про наявність або відсутність житла у приватній власності (по запиту, який надає надавач адмінпослуг).
2.4. Ксерокопії паспортів повнолітніх членів сім’ї (1, 2, 3, 10, 11 сторінки).
2.5. Ксерокопії свідоцтв про народження неповнолітніх дітей.
2.6. Інші документи при необхідності.
3. Платність (безоплатність) адміністративної послуги
Безоплатно.
3.1. Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата
-
3.2. Розмір плати
-
4. Термін виконання
30 днів.
5. Результат послуги
Рішення виконавчого комітету.
 
6. Вичерпний перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги
1.Виявлення в документах, поданих заявником, недостовірних відомостей.
2.Подання неповного пакету документів.
3.Відсутність підстав для  надання нежитлового приміщення для переобладнання під житло..
7. Спосіб отримання відповіді/результату послуги
Особисто або по дорученню за місцем подання заяви та документів.
8. Законодавчі акти на основі яких надаються адміністративні послуги
8.1. Житловий кодекс Української РСР.