Відділ обліку, розподілу та приватизації житла Кам’янець-Подільської міської ради 
1. Найменування органу, який надає послугу, його повна поштова адреса та телефон
Відділ обліку, розподілу та приватизації житла Кам’янець-Подільської міської ради;
М-н Відродження, 1, каб. 208, тел. 38652;
Прийомні дні: вівторок з 9-00 до 12-00, четвер з 14-00 до 17-00, обідня перерва з 12-00 до 13-00;
Електронна пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..
2. Вичерпний перелік документів необхідних для отримання адміністративної
послуги
2.1. Клопотання керівника підприємства, установи, організації про погодження взяття на квартирний облік працівника.
2.2. Виписка з протоколу спільного засідання адміністрації та профкому (при наявності) про взяття на квартирний облік працівника.
2.3. Список працівників підприємств, установ, організацій, прийнятих на квартирний облік за місцем роботи (у 2-х примірниках).
2.4. Заява на керівника підприємства, установи, організації про взяття на квартирний облік за місцем роботи.
2.5. Довідка з бюро технічної інвентаризації про наявність або відсутність житла у приватній власності (по запиту, який надає надавач адмінпослуг).
2.6. Довідка з відділу державної реєстрації речових прав на нерухоме майно реєстраційної служби Кам’янець-Подільського міськрайонного управління юстиції про наявність або відсутність житла у приватній власності (по запиту, який надає надавач адмінпослуг).
2.7. Ксерокопії паспортів повнолітніх членів сім’ї (1, 2, 3, 10, 11 сторінки).
2..8. Ксерокопії свідоцтв про народження неповнолітніх дітей.
2.9. Ксерокопії ідентифікаційних кодів.
2.10. Довідки або ксерокопії посвідчень про наявність пільги.
2.11. Акт обстеження житлових умов.
2.12. Довідка про склад сім’ї та реєстрацію (форма № 2 розширена).
2.13. Інші документи при необхідності.
3. Платність (безоплатність) адміністративної послуги
Безоплатно.
3.1. Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата
-
3.2. Розмір плати
-
4. Термін виконання
30 днів.
5. Результат послуги
Рішення виконавчого комітету про взяття на квартирний облік.
6. Вичерпний перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги
1.Виявлення в документах, поданих заявником, недостовірних відомостей.
2.Подання неповного пакету документів.
3.Відсутність підстав для  зарахування на квартирний облік..
7. Спосіб отримання відповіді/результату послуги
Особисто або по дорученню за місцем подання документів.
8. Законодавчі акти на основі яких надаються адміністративні послуги
8.1. Житловий кодекс Української РСР.
8.2. Постанова Ради Міністрів Української РСР і Української республіканської ради професійних спілок від 11 грудня 1984 року № 470 “Про затвердження Правил обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов, і надання їм жилих приміщень в Українській РСР”.