Відділ обліку, розподілу та приватизації житла Кам’янець-Подільської міської ради
1. Найменування органу, який надає послугу, його повна поштова адреса та телефон
|
Відділ обліку, розподілу та приватизації житла Кам’янець-Подільської міської ради;
М-н Відродження, 1, каб. 208, тел. 38652;
Прийомні дні: вівторок з 9-00 до 12-00, четвер з 14-00 до 17-00, обідня перерва з 12-00 до 13-00;
Електронна пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..
|
2. Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної
послуги
|
2.1. Заява про зняття з квартирного обліку за підписами повнолітніх членів сім’ї (згідно додатку).
2.2. Довідка про склад сім’ї та реєстрацію (форма № 2 розширена).
2.3. Інші документи при необхідності.
|
3. Платність (безоплатність) адміністративної послуги
|
Безоплатно.
|
3.1. Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата
|
-
|
3.2. Розмір плати
|
-
|
4. Термін виконання
|
30 днів.
|
5. Результат послуги
|
Видача довідки про зняття з квартирного обліку.
|
6. Вичерпний перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги
|
Подання неповного пакету документів.
|
7. Спосіб отримання відповіді/результату послуги
|
Особисто або по дорученню за місцем подання заяви та документів.
|
8. Законодавчі акти, на основі яких надаються адміністративні послуги
|
8.1 Житловий кодекс Української РСР.
8.2. Постанова Ради Міністрів Української РСР і Української республіканської ради професійних спілок від 11 грудня 1984 року № 470 “Про затвердження Правил обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов, і надання їм жилих приміщень в Українській РСР”.
|