Відділ обліку, розподілу та приватизації житла Кам’янець-Подільської міської ради 
1.Найменування органу, який надає послугу, його повна поштова адреса та телефон
Відділ обліку, розподілу та приватизації житла Кам’янець-Подільської міської ради;
М-н Відродження, 1, каб. 208, тел. 38652;
Прийомні дні: вівторок з 9-00 до 12-00, четвер з 14-00 до 17-00, обідня перерва з 12-00 до 13-00;
Електронна пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
2. Вичерпний перелік документів необхідних для отримання адміністративної
послуги
 2.1. Заява на ім’я міського голови (згідно додатку).
2.2. Довідка про склад сім’ї та реєстрацію заявника (форма № 2 розширена).
2.3. Ксерокопії паспортів повнолітніх членів сім’ї та свідоцтв про народження дітей.
2.4. Охоронне свідоцтво про продовження терміну бронювання квартири.
2.5. Трудова угода між заявником та роботодавцем.
 
2.6. Інші документи – документи надаються при необхідності, в залежності від обставин.
3. Платність (безоплатність) адміністративної послуги
Безоплатно.
3.1. Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата
-
3.2. Розмір плати
-
4. Термін виконання
30 днів.
5. Результат послуги
Видача охоронного свідоцтва.
6. Вичерпний перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги
1.Виявлення в документах, поданих заявником, недостовірних відомостей.
2.Подання неповного пакету документів.
3.Відсутність підстав для оформлення броні.
7. Спосіб отримання відповіді/результату послуги
Особисто або по дорученню за місцем подання заяви та документів.
8. Законодавчі акти на основі яких надаються адміністративні послуги
8.1 Житловий кодекс Української РСР.