Відділ контролю за використанням комунального майна Департаменту економіки та розвитку інфраструктури міста Кам’янець-Подільської міської ради
1. Найменування органу, який надає послугу, його повна поштова адреса та телефон
Відділ контролю за використанням комунального майна Департаменту економіки та розвитку інфраструктури міста Кам’янець-Подільської міської ради, м. Кам’янець-Подільський, м. Відродження, 1, ІІІ поверх, кім.307, т.5-17-18, графік роботи: з понеділка по четвер з 8.00 год. до 17.15 год, в п’ятницю – з 8.00 год. до 16.00 год, обідня перерва з 12.00 год. до 13.00 год., вихідні дні – субота та неділя; e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
2. Вичерпний перелік документів необхідних для отримання адміністративної послуги
Орендар, разом із заявою на ім’я міського голови щодо надання дозволу на виконання реконструкції та ремонтно-будівельних робіт в орендованому  приміщенні, подає такі документи:
- письмове звернення на ім’я міського голови щодо отримання згоди орендодавця на здійснення невід’ємних поліпшень орендованого приміщення за власні кошти з пропозицією подальшого способу відшкодування понесених витрат (в рахунок орендної плати або при приватизації).
-  дефектний  акт  технічного  стану об’єкта (згідно Додатку до листа Держбуду України від 24.02.2005 року №7/8-134, №4/3-260) (Додаток 2).
- якщо об’єкт знаходиться в межах історичних ареалів, то дані роботи проводяться за погодженням відділу охорони культурної спадщини міської ради;
- оригінал  проектно-кошторисної документації;
- копію завіреного належним чином графіку проведення невід’ємних поліпшень орендованого приміщення.
 
3. Платність (безоплатність) адміністративної послуги
Послуга надається безоплатно.
3.1. Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата
Відсутні.
3.2. Розмір плати
Відсутній.
4. Термін виконання.
І етап – 15 днів
ІІ етап - 30 днів.
5. Результат послуги.
Рішення виконавчого комітету міської ради про погодження кошторисної документації та  надання  дозволу на виконання ремонтних робіт в орендованому приміщенні комунальної власності
6. Вичерпний перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги
- не виконання умов договору оренди;
- наявність  заборгованості по орендній платі;
- рішення комісії про недоцільність у виконанні реконструкції, будівельно-ремонтних робіт в орендованому приміщенні комунальної власності
- балансоутримувачем прийнято інше рішення щодо використання об’єкта.
7. Спосіб отримання відповіді/результату послуги.
1.Рішення (витяг з рішення) виконавчого комітету міської ради про погодження кошторисної документації та  надання  дозволу на виконання ремонтних робіт в орендованому приміщенні надається заявнику в управлінні надання адміністративних послуг.
2. Письмова відповідь ДЕРІМу разі відмови у наданні адміністративної послуги (поштою).
8. Законодавчі акти на основі яких надаються адміністративні послуги:
8.1. Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні» статті 30, 60.
8.3. Закон України «Про оренду державного та комунального майна» стаття 9.
8.4. Закон України «Про адміністративні послуги».
8.5. Наказ ФДМ від 3.10.2006 року № 1523  «Порядок надання орендарю згоди орендодавця державного майна на здійснення невід'ємних поліпшень орендованого державного майна».
8.6.Рішення 17 сесії міської ради від 11.11.2014 № 6/71 "Про затвердження Положення про порядок надання майна територіальної громади міста Кам'янця-Подільського в оренду та користування у новій редакції".