Відділ Держгеокадастру у м.Кам'янці-Подільському Хмельницької області

ЗАВАНТАЖИТИ КОМПЛЕКТ ДОКУМЕНТІВ

Інформація про Управління надання адміністративної послуги
Управління надання адміністративних послугКам'янець-Подільської міської   ради
1. Місцезнаходження центру надання адміністративної послуги

32300, м. Кам'янець-Подільський,

майдан Відродження, 1

2. Інформація щодо режиму роботи центру надання адміністративної послуги

Понеділок     8.00 – 17.15

вівторок           8.00 — 20.00

середа               8.00 – 17.15

четвер               8.00 — 20.00

п'ятниця           8.00 – 16.00

субота               8.00 - 15.00

Вихідні дні:           неділя

3. Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт центру надання адміністративної послуги

тел. 3-60-38, тел/факс 5-17-73

http://kam-pod.gov.ua/

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги
4. Закони України Частина восьма статті 24 Закону України “Про Державний земельний кадастр”.
5. Акти Кабінету Міністрів України

Пункт 110, 111 Порядку ведення Державного земельного кадастру, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17 жовтня 2012 року № 1051.

Розпорядження Кабінету Міністрів України від 16.05.2014 № 523-р “Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг”

6. Акти центральних органів виконавчої влади -
7. Акти місцевих органів виконавчої влади/ органів місцевого самоврядування -
Умови отримання адміністративної послуги
8. Підстава для одержання адміністративної послуги Заява про державну реєстрацію земельної ділянки
9. Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них

1. Заява про державну реєстрацію земельної ділянки за формою, встановленою Порядком ведення Державного земельного кадастру, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 17.10.2012 № 1051  

2. Оригінал погодженої відповідно до законодавства документації із землеустрою, яка є підставою для формування земельної ділянки (разом з позитивним висновком державної експертизи землевпорядної документації у разі, коли така документація підлягає обов’язковій державній експертизі землевпорядної документації)

3. Електронний документ

10. Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги Документи подаються безпосередньо державному кадастровому реєстратору територіального органу Держгеокадастру або надсилається поштою цінним листом   з описом вкладення та повідомленням про вручення
11. Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

Безоплатно

12. Строк надання адміністративної послуги Протягом 14 календарних днів
13. Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

1. Невідповідність поданих документів вимогам законодавства

2. Розташування в межах земельної ділянки, яку передбачається зареєструвати, іншої земельної ділянки або її частини

3. Розташування земельної ділянки на території дії повноважень іншого Державного кадастрового реєстратора

4. Подання заявником документів, визначених законодавством для отримання послуги, не в повному обсязі

14. Результат надання адміністративної послуги Витяг з Державного земельного кадастру про земельну ділянку на підтвердження державної реєстрації земельної ділянки або відмова у державній реєстрації земельної ділянки
15. Способи отримання відповіді (результату) Витяг з Державного земельного кадастру про земельну ділянку на підтвердження державної реєстрації земельної ділянки або відмова у державній реєстрації земельної ділянки видається заявнику (уповноваженій особі заявника), надсилається поштою на вказану заявником адресу
16. Примітка  -