Служба у справах дітей Кам’янець-Подільської міської ради 
1. Найменування органу, який надає послугу, його повна поштова адреса та телефон
Служба у справах дітей Кам’янець-Подільської міської ради
майдан Відродження, 1, каб.115, 117,119
м. Кам’янець-Подільський
тел. 5-16-06; 5-16-20
е-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
2. Вичерпний перелік документів необхідних для отримання адміністративної послуги
1.Заява на ім’я начальника служби у справах дітей (від подружжя приймається спільна заява, підписана обома подружжями)додаток 1.
2.Паспорт заявника (ксерокопія 1,2 стор., реєстрація).
3.Довідка про доходи за останні шість місяців або копія декларації про доходи, засвідчена в установленому порядку.
4.Висновок про стан здоров’я заявника додаток 2.
5.Довідка від нарколога та психіатра для осіб, які проживають разом з заявником.
6.Свідоцтво про укладення або розірвання шлюбу (за наявності) (ксерокопія).
7.Довідка про наявність чи відсутність судимості для кожного заявника, видану органами внутрішніх справ за місцем проживання заявника (з питань усиновлення, встановлення опіки, піклування, створення прийомної сім’ї або дитячого будинку сімейного типу)
8.Документ, що підтверджує право власності заявника і користування житловим приміщенням (ксерокопії).
9.Довідка про проходження курсу навчання з виховання дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування і рекомендація центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді щодо включення кандидатів до єдиного банку даних.
10.Письмова згода всіх повнолітніх членів сім’ї, що проживають разом з особою, яка бажає взяти дитину-сироту або дитину, позбавлену батьківського піклування під опіку, піклування засвідчену нотаріусом або написану власноручно у присутності посадової особи, яка здійснює прийом документів.додаток 3.
Документи подаються у двох примірниках.
3. Платність (безоплатність) адміністративної послуги
Безоплатно
3.1. Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата
-
3.2. Розмір плати
-
4. Термін виконання.
Місячний строк після подання заяви та документів.
5. Результат послуги.
Висновок служби у справах дітей із зазначенням дати постановки на облік та облікового номера або письмове повідомлення про відмову у наданні послуги.
6. Вичерпний перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги
1. Неповний пакет документів
2. Подані документи не відповідають вимогам законодавства.
3. У поданих документах є виправлення або дописки, не завірені в установленому порядку.
4. Житлове приміщення заявника перебуває в незадовільному санітарно-гігієнічному стані.
5. Під час обстеження житлово-побутових умов проживання заявника, бесіди з ним, вивчення його документів, виявлені обставини чи умови, які можуть мати негативні наслідки для виховання і розвитку дитини.
6. Не можуть бути опікунами, піклувальниками особи, які:
1) визнанні в установленому порядку недієздатними або обмежено дієздатними;
2) позбавлені батьківських прав, якщо ці права не були поновлені;
3) були усиновлювачами (опікунами, піклувальниками, прийомними батьками, батьками-вихователями) іншої дитини, але усиновлення було скасовано або визнано недійсним (було припинено опіку, піклування чи діяльність прийомної сім'ї або дитячого будинку сімейного типу) з їхньої вини;
4) були засуджені за злочини проти життя і здоров'я, волі, честі та гідності, статевої свободи та статевої недоторканості особи, проти громадської безпеки, громадського порядку та моральності, у сфері обігу наркотичних засобів, психотропних речовин, їх аналогів або прекурсорів, а також за злочини, передбачені статтями 148, 150, 150-1, 164, 166, 167, 169, 181, 187, 324, 442 Кримінального кодексу України, або мають непогашену чи не зняту в установленому законом порядку судимість за вчинення інших злочинів;
5) перебувають на обліку або на лікуванні у психоневрологічному чи наркологічному диспансері;
6) зловживають спиртними напоями або наркотичними засобами;
7) страждають на хвороби, перелік яких затверджений МОЗ щодо осіб, які не можуть бути усиновлювачами;
8) є інвалідами I і II групи, які за висновком медико-соціальної експертної комісії потребують стороннього догляду;
9) проживають на спільній житловій площі з членами сім'ї, які мають розлади здоров'я або поведінку чи спосіб життя, що може негативно вплинути на здоров'я дитини, її фізичний, психічний, моральний стан або інтелектуальний розвиток;
10) не мають постійного місця проживання та постійного заробітку (доходу);
11) поведінка та інтереси яких суперечать інтересам дитини, яка може бути влаштована в сім'ю на виховання.
7. Спосіб отримання відповіді/результату послуги.
Особисто за місцем подання заяви та документів.
8. Законодавчі акти на основі яких надаються адміністративні послуги:
1. Статті244 Сімейного кодексу України.
2. Статті 63, 64 Цивільного кодексу України.
3. Пунктів 38-41 Порядку провадження органами опіки та піклування діяльності, пов’язаної із захистом прав дитини, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 №866